♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Sunday, April 18, 2010

18 April 2006

masa ni baru saya sedar yang HP sy tu too many hp numbers...kekeke...mimang huru hara...menyesal sebab xsalin all the contacts.. banyak important date lagi yg tersave sana..macam birthday org....then masa ni yang paling teruk...sy lost contact dengan my long lost friend..(baru tercontact balik lepas lost contact, trus lost contact balik sampai la sekarang)...susa hati lagi sebab xdapat contact BF that time,malas kena cuci telinga n bla3..huhuh...memang la ada alternatif lain (public phone) tapi macamna juga kalau xkluar rumah??malar xp skool..befikir sy balik..apa la sy buat dirumah..tdur..makan..tgk tv...then p padang waktu petang (bukannya ada urusan...rutin harian jak) tgk org men bola and melepak dengan my best friend...betul2 wasting time...tapi masa tu bukan xtefikir..tp xtindakan susulan..kali la...nda berapa ingat lagi apa sebenarnya corak pemikiran sy that time..

No comments:

Post a Comment