♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Saturday, April 10, 2010

10 April 2006

huhuh...hari ini pada 4tahun yang lalu...saya sakit teruk...muntah2..cirit birit..mmg teruk la..(kebetulan skrg pun sakit juga la)...time tu saya assume sy sakit sebab sy kasi break Ex-BF sy...assumption ini dibuat bukan kerana suka2...tapi ada history dia...asal sy kasi break BF sy,sy akan sakit teruk...(bunyi dia macam banyak kali kan??)..2x jak la..=P..tapi sy ingat lagi...mmg sandi la tu musim..isk...that day sy balik rumah sy (grandma house) sy xpegi tempat drg c lina...

No comments:

Post a Comment