♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Sunday, August 15, 2010

Again... A horrible dream...

Tadi saya bermimpi buruk lagi.... kebelakangan ini saya sering bermimpi buruk... yang menakutkan saya ialah apabila saya bermimpi tentang diri saya sendiri...perkara yang saya ingin elakkan telah muncul dalam mimpi saya...saya semakin takut dengan apa yang saya mampu lakukan...sehingga kini, saya masih mencuba untuk menahan diri saya daripada terlalu marah atau tertekan... saya cuba menenangkan hati apabila terasa hendak marah.. pengalaman terdahulu meninggalkan kesan yang mendalam dalam diri saya... saya sentiasa mengingatkan diri agar tidak mengulangi kesilapan yang saya pernah lakukan....pada pendapat saya, kesilapan yang kita pernah lakukan tidak akan sia-sia jika dijadikan peringatan dalam kehidupan.. kadangkala, saya merasa ada kekosongan dalam jiwa saya... saya sendiri tidak pasti apa yang saya ingin capai dalam hidup ini... terasa seperti hidup dalam keadaan yang terumbang-ambing...saya agak sibuk dengan akademik dan aktiviti persatuan pada minggu lalu dan minggu ini saya ingin fokus kepada akademik sahaja...mungkin mimpi yang saya alami disebabkan fikiran saya yang agak terganggu sejak akhir-akhir ini...saya banyak berfikir dan banyak mempersoalkan tentang perkara yang saya telah lakukan...fikiran saya amat bercelaru...sehingga saya merasakan semua yang saya lakukan serba tidak kena...emosi saya bertukar dengan sekelip mata...ada ketikanya saya rasa teramat gembira dan berasa pilu tanpa saya sedari...adakah saya terlalu kritis dalam menilai diri saya sendiri?

No comments:

Post a Comment