♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Friday, January 25, 2013

santai


Semalam tidak membuat entri. Sebab? Tidak perlu dijelaskan. Hahahaha. Okay, apa aktiviti saya kemarin? Datang rajin p kasi besar tu parit. Tekanan saya nampak tu air nda mengalir, sakit tu mata. Terus petang sikit bakar sampah sama c Raymie. Semangat lagi dia pungut tu daun untuk bakar. Bagus kan adik saya? Rajin. Kakak dia seja yang malas terlalu ni. Masa bakar sampah tu tiba2 tepikir mo tanam pokok buah-buahan. Naaaa kan, tiba2 seja. Tapi susahla mo tanam ba teda pagar, macam kasi makan kerbau free seja. Kasian tu pokok. Hahahahha. Susah ba kalau suka duduk termenung, macam2 pikiran mo buat. Tapi tebuat ka nda tu nda tau la kan? Hahahah. Nampak tempat mandi, mo bikin bilik mandi (mana tahan hari2 mandi macam perempuan ayu terakhir, berkemban di bawah cahaya bulan) hahahahaha. Duduk2 di ayunan, tenampak tu puzzle sana dinding, nampak cantik terus mo bili lagi satu. Mo buat lagi, tapi saya rasa yang ini buli buat la. Hahahaha. Nanti la kalau turun kedai p cari lagi puzzle yg cantik2.. J

P/S: baru kena tegur, siapa tegur? Abaikan. Kalau mo turun Tuaran, saya nda cakap turun Tuaran, tapi saya cakap p kadai. Hahahahaha. Nama baru Tuaran, Kadai. Hahahaha. Suka2 seja saya tukar, arwah nenek saya la yang kasi biasa ni.


(siok juga pula beayun sini ayunan time tgh hari ni. Bekipas la sebab panas gia tgh hari. Hahahaha..ini la baju kontroversi, balik2 kena perli pakai ni baju..==)

No comments:

Post a Comment