♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Tuesday, January 22, 2013

gerigitan

Okay, mari merapu. Hahah. Hari ni dapat SMS daripada CEO YSS pasal rencana yang disiarkan dalam Berita Harian pasal Misi Sukarelawan Ke Vietnam. Cerita yang pi Vietnam hari tu la. Apa yang paling bikin sakit hati, tiada kena siar di Berita Harian Edisi Sabah. Bias! :( Mo mengamuk ni. Tu satu hal. petang tadi pi bank, mo buat kad bank baru. Buli-buli dia offline?!!?? Argh. Tapi memang ktoh la, sepa suruh pi bank petang suda! =.=' Tejumpa junior tadi, c Alvin pastu tejumpa c Pet sama kawan dia. Apa ko rasa? Mentang-mentang la saya pakai baju sukarelawan siswa yang pi Vietnam tu, terasa macam kena perli pulak. Dem. dan padan muka, memburukkan lagi keadaan saya tercakap 'buduh'. Hahaha. Sorry, mulut mmg otomatik. then pi pasar beli sayur. balik rumah singgah kantin, kena tegur lagi tu baju. Biarla ba saya pakai baju tu, saya suka, cantik, dan paling utama, saya memang teda baju seda. grrrrr.

No comments:

Post a Comment