♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 29, 2012

saja ja

pagi2 buta ni memang mau tidur suda, kejapppp lagi. Sebelum tu mau kongsi dulu. Saya rasa gembira sebab saya sudah menemui apa yang saya mau capai dalam hidup. Apa yang saya mau buat, apa yang saya mau capai. So pasal tu saya rasa happy. Saya ada tujuan dan impian untuk dicapai. Nda la cakap sebelum ni tiada, tapi kabur2 ba. Hahahahaha. Saya akan berusaha! Saya akan mengekalkan semangat ni! Ini adalah cabaran baru untuk diri. Saya pasti boleh buat. Go for it!

P/S: semakin lama, 'in a relationship' bukan lagi keutamaan. Mungkin level of ignorant akan meningkat, mungkin juga hati yang karas buli jadi lembut. Hahahaha. (Kalau mau tetidur suda, mmg sewel2 suda) selamat tidur! ;)

No comments:

Post a Comment