♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Monday, September 26, 2011

Ini Kali Lah! Kasi Keluar!

Hari ni saya mau menulis dalam bahasa lagi santai. Panat juga mau taip-taip formal ni. So, kalau siapa yang nda paham, paduli la kamu, saya mau menulis cincai2 ni ari. Hari ni saya mau cerita pasal graduation day senior-senior saya.
Ni tahun la konvokesyen paling sandi! Saya termiss konvo senior saya dari kejuruteraan! Punya la bikin sakit hati! Semua pun saya nda terjumpa, c Jazey seja yang sempat saya jumpa, tu pun terjumpa di sana pondok pusat islam. Trus rusak mood 1ari oo. sandi kan? Bukan setakat rusak mood, trus rasa frust ni. Saya pula yang penuh perasaan org konvo kan? Banyak lagi senior-senior saya kenal d kejuruteraan tu. Haish. Sorry la genk! Bukan sengaja!
Itu part yang saya termiss. Yang saya sempat p tgk, konvo beberapa org senior jak. C Meredith @ dith, ex room mate yang sabar jak melayan perangai saya selama 1sem setengah! Hahahaha. C nadiah, senior PERSIS yang rock! Dan sangat cool! Sa mmg salute la sama ko. Yeyeah! Kekekeke. Pastu c deidre  @ D, merangkap genk selama cuti antara semester ujung tahun lepas. Hari-hari mmg muka dia seja la, tdur, makan, jalan etc. Mandi tu nda la sama2 ba. Hahahhaha. Nda ketinggalan juga satu-satunya senior lelaki yang saya TERsempat p konvo dia, c faizan, team mate karate saya. Sedondon satu family baju warna merah! Sampai GF dia pun pakai baju merah. So, itu jak la convo senior yang saya sempat p tgk. Yang lain-lain mana sempat jumpa..
Saya rasa gembira tuk senior-senior yag sudah konvo. Yang suda keja tu, semoga sukses selalu. kalau sudah gaji, jan lupa kasi bank in sikit2..hahahahha… belanja makan pun ok juga la…:P kalau yang sambung master d USM tu, ba, bejumpa lagi kita nanti. Hehehehe. Kalau yang sambung master d U lain, selamat berjaya untuk menempuhi kelas, kajian atau apapa la. Kalau yang 1tahun jak master tu, nampaknya kamu grad yang ke- 2 kali, sa belum lagi grad2 ni. Sadis oi! Tapi dalam masa yang sama, saya sedih jugak la. Lepas ni ndataw bila lek mau jumpa senior-senior sekalian. Saya rindu masa kita sama-sama spend time. Bergelak ketawa, bergurau senda dan bermacam macam lagi aktiviti yang menarik. Harap-harap kita berjumpa lagi ♥♥♥

P/S: Ini adalah entri bahasa palin cincai...seiapa nda paham..ada sia kesah? hahahhaha...asal saya puas hati!

No comments:

Post a Comment