♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 24, 2013

Cukup

Hari yang terasa cukup. Dapat berdiskusi *lebih kepada muntahan bebelan*. Terima kasih sahabat. Masa yang sekejap terasa begitu berharga. Kepada anda yang sudi mendengar bebelan rawak daripada saya yang tidak punya topik bualan yang tetap. 

Perbincangan dan perkongsian pendapat adalah lebih bagus daripada berteka-teki. Bukan senang mencari orang yang boleh mendengar pendapat dan menerima serta memberi pendapat tanpa merasa tersinggung. Apatah lagi dengan 'isu sensitif' yang semakin menular sekarang ni. Terima kasih. :)

p/s: saya kurang bercakap kalau dengan orang yang saya tidak biasa, tapi kalau saya percaya, yakin dan selesa dengan orang itu. Selamat berjaya dalam mendengar celoteh yang panjang lebar dan kadang-kadang topik yang tidak disangka-sangka. yeay!

No comments:

Post a Comment