♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Sunday, February 3, 2013

Catatan pendek

Hello, sekarang berada di USM. Dukacitanya mengatakan bahawa diri tidak sempat pergi ke kuburan arwah nenek saya. Semoga dia aman dan tenang disana. Dan semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Malam kedua berada di USM. Agak penat sebab petang tadi pergi beli-belah pakaian untuk masuk kerja. Memang banyak jualan murah! Agak cerewet masa membeli tadi. Tapi objektif tercapai. Besok sambung aktiviti merealisasikan objektif yang tidak tercapai hari ini * semoga masih ada hari esok untuk diri*. Menyedari beberapa perkara hari ini dan sedikit mengejutkan. Cepat sungguh proses pembesaran, susah nak cari baju yang menepati selera dan mempunyai saiz yang sesuai. Hahahaha. Sekian sahaja untuk malam ini. Selamat malam. :)

P/s: tidak jadi pergi Muar. So, bolehlah mengambil masa untuk berehat dan santai. Selamat malam sayang. Jangan bimbang, faham dengan kesibukkan. Tidak meminta semua masa untuk dilayan tapi jangan menimbulkan prasangka, tidak baik untuk kesihatan dan hubungan. ;)

No comments:

Post a Comment