♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 21, 2012

mati akal

Hello Diari! Hari ni terasa mo menulis dalam diari. Sebab? Bosan dan mati akal. Kehabisan idea. Pasal apa? Well, saya baru hendak mengarang esei untuk menyatakan sebab kenapa saya harus di terima sebagai pelajar praktikal di Colgate Palmolive. Sebenarnya saya memang tidak pandai menulis kalau berkaitan dengan perkara mo promote diri ni. Nanti takut pula tulis ‘indah khabar dari rupa’. Sudahla selalu tulis merapu dan merepek seja.

“Saya seorang yang mampu bekerja dalam persekitaran yang mencabar dan mampu menangani stress dengan efektif”

“Saya ingin merasai persekitaran kerja dengan menimba pengalaman di sebuah syarikat yang mempunyai rekod pemasaran produk yang berkesan di Malaysia.”

“Saya ingin bekerjasama dengan Colgate Palmolive untuk membantu meningkatkan pemasaran produk syarikat ini.”

“Saya mampu memberikan komitmen yang tinggi dalam melaksanakan tugasan atau projek yang akan diberikan sekiranya saya di terima sebagai pelajar praktikal dalam syarikat ini.”
……
……
……
Habis idea. 

No comments:

Post a Comment