♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Monday, December 19, 2011

Boring

Berada di Perpustakaan Hamzah Sendut 3 bersama kawan-kawan. Kami sedang berusaha untuk menyiapkan tugasan yang berlambak. Saya tidak dapat meneruskan kerja kerana merasakan tersekat. Otak tidak mampu memproses kerja-kerja dan mengeluarkan ayat untu menyiapkan tugasan. Saya cuba menulis dalam blog untuk merangsang pemikiran dan ayat-ayat untuk menyiapkan tugasan itu keluar daripda ceruk otak!

Apa yang ingin saya merepek apda hari ini? hurm... Okay~ Saya tidak tahu apa yang saya patut buat! (sangat la tahu apa yang perlu dibuat tapi tiada idea.. :'( ) SO? Saya terlihat kawan sedang edit gambar online! Saya pun mencuba la, sangat best! :P Ini la hasil dia~

tadaaa~~ simple! tapi saya suka~ hahahaha.. teringin mencuba? sila pergi ke laman web, Pixlr. Lepas tu klik Retro Vintage Effect, pastu pilih la nak imej daripada laptop ataupun webcam. bla.bla.bla.

P/S: saya tidak pandai buat penerangan, lebih tepat lagi malas! so, selamat mencuba...:P


No comments:

Post a Comment