♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Saturday, December 21, 2013

Hati kering

uhhhh.. teringat pula. kawan-kawan suka cakap saya ni hati keras, hati batu, hati kering.. betul kah hati batu, hati kering?

Mari kita kembali kepada cerita dulu-dulu. mau cakap saya hati kering, saya pernah ada boifren juga. rekod lampau, 4 tahun. dengan siapa? uhh, itu cerita dulu. masa sekolah menengah, kerja saya dalam kelas tidur seja. loceng rehat, bangun, p kantin makan, sambung tidur balik. memang kewujudan di sekolah tu sekadar makan dan tidur la. kelas ada econ (air-cond), meja paling best dalam sekolah, kelas paling dekat dengan kantin. memang gandingan terbaik. 

dalam banyak-banyak kelas, satu kelas seja yg boleh bertahan, dalam 5-10minit kemudian baru tdur. kelas kimia. kenapa? cikgu dia hensem. eh. tadi cakap hati kering? sekarang menyakat cikgu hensem pula. biasalah sakat-sakat orang hensem. itu seja lah sejarah dalam kelas. masa ambil keputusan SPM, datang paling lambat. jumpa guru kelas, mengadu sebab paper bahasa melayu dapat B seja. cikgu buat muka sangat terkejut dan kagum. "Cikgu ingat kamu gagal ooo! xsangka perangai ko yang gete-gete dalam kelas boleh lulus SPM". ok, terkelu dan terkedu disitu. aktiviti harian adalah tidur, makan pun cikgu cakap gete? kalau yang perempuan asyik dating, menggedik sana-sini tu panggil apa? hamboi. 

cikgu SEMUA terkejut saya lulu semua mata pelajaran. tidak cemerlang la, cukup kredit semua. ya cikgu, saya lulus. masuk matrik (cikgu terkejut lagi) dan sudah tamat pengajian 4 tahun d USM pun. cikgu ada ucap tahniah juga, terima kasih cikgu. muka yang hari-hari mengantuk ni pun boleh lulus. berkat kesedaran 3 bulan sebelum SPM. hahaha.

berbalik pada isu hati kering. saya minat ramai orang k? minat dengan Johnny Depp, Jason Mraz, dan Robert Downey Jr. itu western. kalau asia, tidak payah umum la, RAMAI. tapi paling minat dari dulu, Nicholas Teo! dia sangat comel ok? pakej cukup, suara sedap, muka buat hati senang. eh? hahaha. saya tidak berapa minat chinese, tapi dia ni special kes. hahaha. di Malaysia setakat ni, paling saya minat Adi Putra. tapi saya tiada skandal dengan dia. sekian.

so, sebenarnya part mana yang saya hati kering ni? hahaha. mungkin kamu yang tidak nampak part hati saya yang lembab (tidak kering). 

p/s: nda kisah la saya minat siapa pun. tapi cukup lah satu seja yang paling kena sayang (selepas daddy dan adik2 saya yang awesome). kalau ko baca, ko tau la siapa ko. tidak payah la umum-umum. *cheh, underground laaaa* hahahah. selamat malam sayang. eh. :3

No comments:

Post a Comment