♥♥Just about what I have gone through every day... So it will remind me of my life path up until now... I want to express it with words... My small brain can’t afford to keep it all... The language may 'Campur2' because it’s my diary after all... who will cares anyway??? XD♥♥

♥♥Life not always happen like you have planned.. Everyday there will be surprises happening in your life.. Treasure it.. Appreciate it.. It may not always happen.. And maybe will not happen again..♥♥


Daisypath Friendship tickers

Monday, June 24, 2013

Lagu?

Amaran: Bahasa rojak dan rosak.


Sebenarnya tiada benda pun mau tulis cuma bosan. Masa tidur belum lagi kritikal. Hahahaha. Ok la, mari kongsi lagu-lagu baru (rasanya) yang saya dengar beberapa minggu ni di radio. Lagu-lagu melayu secara khusus. Sangat menarik. Lama suda nda layan lagu melayu ni buka radio seja macam2 lagu menarik. Hahahaha.

1. Anak Kampung - ok, yang ni mau muntah sudah dengar. dari versi original, di bahasa melayu-kan dan sekarang suda upgrade pigi rap. macam2!

2. Kalau Aku Kaya - ini sangat catchy, asal dengar lirik mesti senyum2. rasa comel pun ada. rasa macam mo sing along seja d opis tu. nyanyi dalam hati jak la. kekekeke. "Dia panggil aku sir aku panggil dia der~"

3. Lelaki - peh, lagu straight forward. mcm lagu orang frust seja. tapi asal saya dengar ni lagu, saya suka dengar muzik dia. "Lelaki tak gunaaaaa~" ambek kau. hahahahaha

4. Jerrypah - ini lagu paling manang. saya nda paham tajuk. serius! tapi saya suka lagu dia muzik dan lirik sama2 kiut. bwahahaha.. 

5. Rembau Most Wanted - masa saya dengar ni lagu, otomatik teringat satu orang. hahahaha. sekarang n9 semakin rancak aaa.. kekekeke. thumb up!

6. Terima Kasih - ini lagu rock sweet. paling! asal dengar ni lagu mesti senyum. dulu ada dgr, tapi nda peduli, sebab jarang buka radio, youtube pun jarang2 on. dan cerita mcmana saya boleh p menyiasat ni lagu pun buli tahan juga la..hahaha.. terima kasih sayang. :)

.............................................

Okay, tiada idea suda. wifi uni block radio online. so tia dapatcheck carta. ini seja yang buli ingat. malas mo pakai otak heavy2, mo tidur! mo p keraja. babai

No comments:

Post a Comment